Créative France : Francie je na čele v kreativitě a v inovacích [fr]

Jako značka dynamického rozvoje země « Créative France » umožní propagaci francouzských projektů a francouzského know-how, a to v celé řadě oblastí.

Chirurgický asistenční robot Rosa, letadlo na elektrických pohon E-Fan, škola informatiky 42 : všechny tyto inovativní projekty mají něco společného, a to, že se zrodily ve Francii. Po myslitelích, spisovatelích, badatelích nebo vědcích, kteří po staletí šířili věhlas naší země ve světě, má nyní Francie mladé generace, které jdou v jejich šlépějích a tohoto tvůrčího ducha dále rozvíjejí. Toto je podstatou kampaně « Créative France », se kterou přišla veřejnoprávní agentura Businessrance a kterou 5. října z Tokia (Japonsko) oficiálně spustil předseda vlády Manuel Valls. Jejím cílem je podpořit rozvoj francouzských podniků ve světovém měřítku, zvýšit ekonomickou přitažlivost Francie v očích investorů a vybudovat pozitivní ekonomický obraz země. Kampaň bude probíhat v zahraničních novinách, na sociálních sítích i během řady akcí.

Francie má skvělé předpoklady pro rozvoj kreativity

Francie disponuje řadou skvělých předpokladů pro vznik a rozvoj kreativity : vynikající geografickou polohou v Evropě, uznávanou kvalitou života, kvalitními infrastrukturami, skutečnou průmyslovou silou, vyhlášenými univerzitními centry... Má také legislativní nástroje na podporu výzkumných a rozvojových aktivit, fiskální opatření.

Nejvýznamněji inovující sektory

- Nové technologie : 12 000 start-upů jen v regionu Ile-de-France a brzy také Halle Freyssinet v Paříži, největší inkubátor na světě ;
- Gastronomie : byla zapsána na seznam nehmotného dědictví lidstva UNESCO, např. Hélène Darroze byla zvolena nejlepší šéfkuchařkou na světě pro rok 2015 ;
- Zdravotnictví : systém francouzského zdravotnictví je považován za nejlepší na světě. Disponuje nejvýkonnějšími výzkumnými centry jako např. Institut Pasteur ;
- Průmysl : prestižní vysoké školy Ecole polytechnique, Ponts et Chaussées nebo Mines de Paris ;
- Luxusní zboží, móda a design : díky podnikům jako LVMH, jeden ze světových lídrů v oblasti módy, parfémů, vín, kosmetiky nebo šperků, a tvůrcům jako Philippe Starck ;
- Cestovní ruch : díky 83 millionům návštěvníků ročně je Francie jednou z nejvyhledávanějších destinací na světě.

Kampaň « Créative France » potrvá 18 měsíců, a to nejméně v deseti nejvýznamnějších zemích jako Spojené státy, Čína, Japonsko, Brazílie nebo Spojené arabské emiráty.

http://www.dailymotion.com/video/x38mype_creative-france-la-france-championne-de-la-creativite-et-de-l-innovation_news

Atraktivita a dynamický rozvoj Francie : nechť hovoří čísla

PNG

Dernière modification : 13/11/2015

Haut de page